Paremmin sanottu kuin tehty

    Paremmin sanottu kuin tehty / Taina Parviainen

    Aggressiivinen viesti ja päivä pilalla? Miten vastaat heittämättä bensaa liekkeihin? Kiireellä kirjoitetut vastaukset johtavat usein väärinkäsityksiin ja kärjistävät vielä tilannetta, vaikka perimmäisenä tarkoituksena on ratkaista ongelmat. Lisäksi nykypäivän haasteina ovat muun muassa välineiden kirjo, vastaamisen nopeus ja kirjoittamisen tiiviys. Paremmin sanottu kuin tehty -kirja antaa vinkkejä siihen, miten kirjoitetaan paremmin sähköpostissa, somessa ja chatissa. Se sopii muun muassa asiakaspalvelussa työskenteleville, mutta myös kaikille niille, jotka miettivät erilaisiin viesteihin vastaamista ystävällisesti ja rakentavasti niin, että asiakassuhde säilyy tai jopa vahvistuu. Kirjan kirjoittamisen aikana on haastateltu eri toimialojen asiantuntijoita, jotka ovat huolellisesti miettineet vastaamista muun muassa erilaisiin tiedusteluihin, reklamaatioihin ja asiakkaiden antamiin kehitysideoihin. Kirja sopii myös niille, jotka joutuvat vastaamaan nykyisin paljon puhuttuun vihapostiin. Kirja pyrkii vastaamaan, miten saada oma vastaus kuulostamaan henkilökohtaiselta, mutta samalla pyrkiä standardoimaan sitä niin, että viestien laatu säilyy yhdenmukaisena ja vastaanottajat ovat tyytyväisiä saamiinsa vastauksiin. Teoksen tarkoituksena on antaa ideoita kirjoittamiseen ja pienimuotoisten vastausmallien kehittelyyn oman työn tueksi.

    asiakaspalaute palaute viestintä kirjallinen viestintä sähköposti chat some asiakassuhde yritysasiakkaat perintätoimistot keskustelupalstat laatukäsikirjat palvelutarpeet analyysimenetelmät sosiaalinen media lisäarvo

    Kauppakamari 1.painos
    FIN EISBN:9789522464231

    Kiinnostaisiko myös...