Palkka : työsuhteen ja palkanlaskennan perusteet

1. uudistettu laitos. Palkka – Työsuhteen ja palkanlaskennan perusteet antaa kattavat perustiedot työsuhteesta ja palkanlaskentaan liittyvistä kysymyksistä. Aihealueita ovat mm. työlainsäädännön perusasiat, palkan laskeminen, palkasta tehtävät vähennykset sekä keskeisimmät työaikaan, vuosilomiin yms. liittyvät asiat. Kirjan näkökulma on käytännönläheinen. Palkassa on runsaasti selventäviä esimerkkejä ja erilaisia lasku- ja tiedonhakutehtäviä. Se soveltuu oppikirjaksi ammattikorkeakouluihin ja ammattioppilaitoksiin, myös itseopiskeluun. HUOM. Kirjaa tai sen osia ei voi tulostaa. Kirjaa tai sen osia ei voi kopioida leikepöydälle.

Otava
FIN EISBN: 9511206508

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Palkanlaskenta käytännönläheisesti

Mattinen, Kati

Syvänperä, Outi

Syvänperä, Outi

Kouhia-Kuusisto, Kati

Työoikeus 2003 / Jorma Rusanen & Markus Sädevirta (toim.)

Rusanen, Jorma; Sädevirta, Markus