Pahvin malja

Kun kaikki sai alkunsa, oli synkkä ja myrskyinen yö, ja Vilppu Varis lupasi kertoa, kuinka hänestä tuli sählyn Suomen mestari. Voiton hetki on nyt koittamassa. Sitä ennen pitää kuitenkin hoidella pois päiväjärjestyksestä Lahden alkukarsintojen diskaus, houkutella petollinen tähtipelaaja takaisin ja saada muutkin petturit taas riviin ja voitonnälkäisiksi. Tässä tutut kilpakumppanit AaroTonni ja King off Wold ja heidän Youtube-videonsa ovat yllättävänä apuna. Kuten myös vanha kunnon Pahis ja vastapuolen pelaajat. Sen jälkeen ei tarvitsekaan muuta kuin lyödä kaikki muut sählääjät kaukalossa... Voihan Pahvin malja! Pahvin malja jatkaa suosittua Sählymestarit-sarjaa. Kentällä säheltää tuttu porukka valmentajineen, tukijoukkoineen ja "cheerleadereineen". Välillä sentään ehditään etsiskellä lähimetsistä kuulua Pahvin maljaa - eikä niinkään huonolla menestyksellä.

Karisto 1. painos

Vain vessapaperia