Onnellisesti yhdessä: Opas rakastavaan parisuhteeseen

Näin parannat parisuhdettasi.

Sen oikean löytäminen on helppoa siihen verrattuna, että tämän kanssa pitäisi vielä pystyä elämään onnellisena elämänsä loppuun asti.

Onnellisesti yhdessä -kirja haastaa käsityksiämme rakkaudesta ja parisuhteista, sillä hyvissäkin suhteissa menee välillä huonosti ja rakastaminen on taito, jota voi vaalia ja kehittää.

Kirja kannustaa, lohduttaa ja inspiroi uskomaan rakkauteen silloinkin, kun parin välinen yhteys tökkii tai yhteisen arjen sietäminen tuntuu ylivoimaiselta. Oivaltavat ja käytännönläheiset harjoitukset ja vinkit auttavat parantamaan suhdetta ja suojaamaan sitä ongelmilta.

Elina Tanskanen (s. 1977) on erityistason seksuaaliterapeutti (NACS), logoterapeutti (LTI) ja YTM. Tanskanen pitää Helsingissä vastaanottoa, kouluttaa ja kirjoittaa tietokirjoja sekä kolumneja. Hänet tunnetaan myös televisiosta.

Tammi 1. painos
FIN EISBN: 9789513197032

Onnellisesti yhdessä

Onnellisesti yhdessä: Opas rakastavaan parisuhteeseen