On ilo juoda teetä kanssasi

Hyvän mielen seikkailu vie lukijan Espanjaan, jossa komisario Manchego saa tutkittavakseen Atticus Craftsmanin katoamiseen liittyvän tapauksen. Madridissa toimiva Librarte-kirjallisuuslehti päätetään lakkauttaa, ja henkilökunnan irtisanominen ja toimiston sulkeminen jäävät nuoren Atticus Craftsmanin vastuulle. Mutta lehden hurmaavat työntekijät Berta, Soleá, María, Asunción ja Gabriela eivät niin vaan lakkauttamiseen suostu. Persoonalliset naiset keittävät kokoon suunnitelman työpaikkansa pelastamiseksi. Ja minkälaisen suunnitelman! Ainakin siihen liittyvät kuuma Granada, espanjalaiset kitarat sekä runoilija Federico García Lorca. Vai liittyvätkö sittenkään? Ja mitä tekemistä Atticus Craftsmanin katoamisella on tämän kaiken kanssa?

Bazar Kustannus Oy 1. painos

Suuri puhallus : jännitysromaani