Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio

Oivaltava myyntityö - Asiakkaana organisaatio on kattava B2B-myynnin oppikirja, joka kuvaa myynnissä viime vuosina tapahtunutta murrosta ja sen aiheuttamia uusia osaamistarpeita. Kirjassa perusteellaan, miksi jokaisen on hyvä osata myyntitaitoja. Kirjassa korostuvat ratkaisumyynnin ja arvon tuottamisen näkökulmat: myynti on asiakkaan rinnalla kulkemista, toimivaa vuorovaikutusta ja asiakkaan tarpeiden tyydyttämistä. Kirjassa yhdistyvät kirjoittajien pitkä yrityselämän myyntiosaaminen, uusin tutkimustieto ja vahva pedagoginen kokemus. Oivaltava myyntityö - Asiakkaana organisaatio motivoi myynnin opiskeluun ja luo realistisen kuvan myynnistä ammattina. Se esittelee henkilökohtaisen myyntityön prosessin, tarjoaa yrityselämän esimerkkejä ja sisältää käytännön harjoituksia. Teos soveltuu ammattikorkeakoulujen ja korkeakoulujen myynnin opetukseen sekä kaikille, jotka haluavat kehittää myyntiosaamistaan.

Edita Publishing Oy 1. painos
FIN EISBN: 9789513768805

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Myyntikirja: menesty uuden ajan B2B-myynnissä

Kenner, Kert; Leino, Sani

Valitse myynnin kasvu: 10 kohdan polku kasvun johtamiseen

Karppinen, Jussi; Sorri, Timo; Paussu, Antti

Valitse myynnin kasvu : 10 kohdan polku kasvun johtamiseen

Karppinen, Jussi; Sorri, Timo; Paussu, Antti; Karjalainen, Jari

Menesty myyjänä : mistä on hyvät myyjät tehty? : myyntitaidon käsikirja, osa II

Vuorio, Pauli

Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla

Kankkunen, Oona