Näe minut: Vanhemmuus ja lapsen kohtaaminen

Vanhempina ja kasvattajina tiedämme mitä lapset tarvitsevat: rakkautta, hoivaa, rajoja ja vastuullisen yhteisön tukea. Toisaalta tunnemme riittämättömyytemme ja epävarmuutemme. Millä eväin pystyisimme lastemme haasteisiin vastaamaan, kun omat sisäiset kipupisteet viestivät jatkuvasti olemassaolostaan?

Näe minut -kirja rohkaisee vanhempia sekä lasten ja nuorten parissa työskenteleviä pohtimaan vanhemmuuden toteutumista omassa elämässään. Se kutsuu toipumismatkalle kohti parempaa itsetuntemusta ja aikuisuutta, Siltä pohjalta etsitään voimavaroja myös vastuulliseen ja rakastavaan vuorovaikutukseen lapsen kanssa.

Books on Demand 1. painos

Vahva vanhemmuus: kuinka löytää hyvä itsestään ja lapsestaan

Kennedy, Becky; Meilahti, Sanna-Reeta; Kauppila, Suvi

Hyvä kasvatus - kasvatus hyvään : dialogisen kasvatuksen filosofinen tarkastelu erityisesti vanhemmuuden näkökulmasta