Myrskykausi: The Witcher - Noituri 8

Uusi tarina suositut Witcher-pelit innoittaneesta noituri Geraltista!

Kahdesti Suomessa Tähtifantasia-palkittu Noituri-saaga jatkuu lukijoidensa iloksi uudella, vetävällä romaanilla, jonka tapahtumat sijoittuvat sarjan aloittaneen Viimeinen toivomus -novellikokoelman aikoihin.

Noiturin kuuluisat miekat on ryöstetty! Ja juuri nyt Geralt tarvitsisi niitä enemmän kuin koskaan: Kerackin prinssi epäilee, että tekeillä on palatsivallankumous, ja hän on pyytänyt Geraltin hätiin. Ensin noiturin on kuitenkin päästävä sulokkaan ja salaperäisen velho Punakorallin pauloista ennen kuin hän voi jatkaa edes miekkavarkaan jäljitystä. Kaikeksi onneksi Geralt saa taas avukseen uskollisen kumppaninsa Valvatin ja uuden toverin, kääpiö Addarion, joiden tuella hän ryhtyy uhmaamaan monelta suunnalta vyöryvää vaarojen myrskyä.

Andrzej Sapkowskin pilke silmäkulmassa kirjoittamat Noituri-kirjat ilahduttavat kirjallisuudenystävää, joka karsastaa fantasiassa kaavamaisia hyvä-paha-asetelmia. Puolalaisromaaneihin perustuvaa The Witcher -pelisarjaa pidetään maailman parhaisiin kuuluvina aikuisten tietokonepeleinä.

WSOY 1. painos

Myrskykausi