Mr & Mrs Future ja 5 suurta kysymystä

Mitä tapahtuu, kun Mr ja Mrs Future lähtevät etsimään vastauksia viiteen suureen tulevaisuutta koskevaan kysymykseen? Mitkä viisikymmentä ihmisille ja yrityksille ratkaisevaa globaalia trendiä ja muutosta he löytävät? Kansainvälisesti arvostettujen tulevaisuuden tutkijoiden Mika Aaltosen ja Rolf Jensenin yhteisteos on värikäs kertomus liike-elämän ja yhteiskunnan tulevaisuuden mahdollisuuksista. Kirjan keskeisiä teemoja ovat muun muassa talous ja maailmantalous, globalisaatio sekä arvomaailman uudelleen järjestäytyminen, joita käsitellään uusimpien ideoiden, numeroiden ja trendien valossa. Kirja paneutuu myös johtamisen haasteisiin ja nostaa esille erityisesti idän ja lännen kilpailun ja yhteistyön.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Kirkkonummi-Kyrkslätt
Kirkkonummi.

Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Kärkölä, Lahti-Lahtis, Orimattila, Padasjoki, Sysmä
Lastu-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Globalisaatio koetuksella: Miten pärjää Suomi?

Korkman, Sixten

Maailman 50 vaarallisinta yhtiötä