Minun Intiani: matkoja värin, tuoksujen ja vastakohtien maassa

Matkoja värin, tuoksujen ja vastakohtien maassa Kulttuuria, historiaa, mielenmaisemia - tervetuloa kaukaiseen, kiehtovaan Intiaan!

Intiassa kaikki on käsittämättömän suurta ja ristiriitaista. Pohjoisessa korkeat vuoret ja läpitunkemattomat viidakot, etelämpänä hiekka-aavikot, jokilaaksot ja merenrannat. Rinnatusten ikivanha kulttuuri ja uusin teknologia, ylevä filosofia ja sokea taikausko, värien hehku ja katujen lika, satujen palatsit ja hökkelikylät, suunnaton rikkaus ja suunnaton köyhyys. Virpi Hämeen-Anttila on tutkinut nuoresta saakka Intian kieliä ja kulttuuria, ja joka vuosi hän palaa rakastamaansa maahan muuttolinnun tavoin. Kirjassaan hän kertoo, mitä matkailijan tulee tietää Intiasta ja miten suuri, outo maa parhaiten aukeaa ulkopuoliselle.

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 1. painos

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Railo