Miljoonien arvoinen / Ei mikään satuprinssi / Yksinäinen paluu

Miljoonien arvoinen Lysander Rosakis pitää miljoonien omaisuutensa visusti itsellään. Komea kreikkalainen laivanvarustajapohatta on oppinut varomaan niitä, jotka haluavat vain hänen rahansa. Hän viettelee brittiläisen matkailijan Ianthe Danen viileästi ja hallitusti, vaikkakin haluaa naista kuumasti ja intohimoisesti. Hän meinaa jättää naisen - ennen kuin tämä tajuaa, kuka hän on. Mutta tällä kertaa se ei olekaan Lysander, joka kävelee pois. Ei mikään satuprinssi Darcy Langton on hämillään huomatessaan olevansa kihloissa Joel Castillen kanssa - kaupattuna osana yritystä! Vaikka Joel edustaa juuri sitä, mitä hän inhoaa miehissä, hän on myös karismaattisin mies, jonka hän on kohdannut. Mutta Darcy tekee järkyttävän löydöksen ja Joelin on voitettava nainen puolelleen - tai hän menettää arvokkaimman omaisuutensa... Yksinäinen paluu Kayla riisui espanjalaisen miljardööri Duardo Alvarezin vihkisormuksen avioliiton kestettyä vain 72 tuntia. Mutta nyt epätoivon keskellä hän joutuu pyytämään apua ex-mieheltään. Duardolla on korkea hinta: uudelleen naimisiin tai hän lähtee pois. Päivät palkintovaimona ja yöt Duardon rakastajattarena - pian Kayla saa huomata, että hänen avioliittonsa on intohimoisempi kuin koskaan...

Miljoonien arvoinen / Ei mikään satuprinssi / Yksinäinen paluu

Cox, Maggie; Craven, Sara; Bianchin, Helen