Milana : elämäni Laila Kinnusen tyttärenä

Laila Kinnusen tytär Milana Misic on yksi monista alkoholin kyllästämässä ympäristössä kasvaneista. Lisäksi hän on varttunut tunnetun äidin musertavassa varjossa. Hänen tarinansa on kuitenkin selviytymistarina. Hauraalla itsetunnolla varustetusta lapsesta ja taustaansa pakoon tempoilevasta nuoresta on kasvanut valoisasti elämään suhtautuva aikuinen nainen, jolla on oma musiikillinen ura.

Teoksessa Milana käy avoimesti läpi suhdettaan perheeseensä, sukuunsa, elämänsä miehiin, musiikkiin ja itseensä. Hän käsittelee rohkeasti kipeimpiäkin kokemuksiaan eikä kaunistele vaikeuksiaan. Menneisyyttä dokumentoivat valokuvien lisäksi lapsuuden ja nuoruuden päiväkirjakatkelmat sekä sosiaalitoimen ja lastensuojelun raportit.

Milana Misic (s. 1970) on suomalainen laulaja. Hänen vanhempansa ovat laulaja Laila Kinnunen ja kroatialaissyntyinen muusikko Milan "Miso" Misic.

Merja Asikainen on tietokirjailija ja toimittaja. Milana on hänen kymmenes julkaistu teoksensa.

Like Kustannus Oy 1. painos
FIN EISBN: 9789520118488

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.