Microsoft PowerPoint Eng - Edistynyt käyttö

"Uusi Microsoftin PowerPoint 2007 -esitysgrafiikkaohjelma mahdollistaa ammattimaisten esitysten tuottamisen. Opettele PowerPointin uusi käyttöliittymä, sen jälkeen sinun on helppo luoda esitystesi tukimateriaali. Tähän materiaaliin kuvat on kaapattu englanninkielisestä Microsoft PowerPoint 2007 -ohjelmasta. Suomenkielisen ohjelmaversion valikkokomennot on esitelty suluissa englanninkielisten komentojen perässä.

Esitysgrafiikalla tarkoitetaan julkaisuja, joissa sanallinen viestintä on tiivistettyä ja graafisia objekteja käytetään paljon. Microsoft PowerPoint 2007 -esitysgrafiikkaohjelmalla voit laatia kaikki itsellesi ja työyhteisöllesi tarpeelliset esityskokonaisuudet. Tämä opintomateriaali käsittelee tietokoneen ab-ajokorttiin (Esitysgrafgiikka) vaadittavat tiedot sekä ECDL Advanced (Esitysgrafiikka) vaatimustason."

Huom! Kirjan tulostaminen on sallittu. Leikepöydälle kopioiminen on estetty.

Microsoft PowerPoint : edistynyt käyttö

Microsoft PowerPoint : käytön perusteet