Meidän jengin Zlatan - matkalla maineeseen

Jalkapallotrilogian vauhdikas päätösosa

Meidän jengin Zlatan -sarjan pelaajalupaus Karri on jalkapallourallaan valintojen edessä - suosio kasvaa ja isommat kentät kutsuvat.

Karrista on tulossa toden teolla tähti: hän pääsee 15-vuotiaiden maajoukkueeseen ja lähtö kaverijoukkue FC Tykittäjistä on vääjäämättä edessä. Niin Helsingin ykkösjoukkue kuin ulkomaiset akatemiajoukkueetkin kosiskelevat Karria. Paras ystävä Arsa jää Tykittäjiin, jolle ei heru enää voittoja samaan tahtiin kuin ennen. Mutta Arsan isot valinnat tapahtuvat koulussa, jossa ysiluokan huipputodistus avaa ovia moneen suuntaan. Poikien ystävyys on kuitenkin vankkumaton - se lupaa kestää niin kuvioissa yhä enemmän pyörivät tytöt kuin pitkän välimatkankin.

Mika Wickström pelaa jalkapalloa FC Kynässä ja Zoomissa. Wickström on tunnettu sekä nuortenkirjailijana että urheilukirjoistaan. Hän on saanut nuortenkirjoistaan Pertsa ja Kilu -palkinnon (2008) ja Vuoden urheilukirja -palkinnon romaanistaan Kunniakierros (1998).

WSOY 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Meidän jengin Zlatan