Meidän jengin Zlatan ja pitkä soolo

Suosittu nuorten jalkapalloromaani saa jatkoa!

Äkkipikainen jalkapallolahjakkuus Karri ja diplomaattinen Arsa tulivat tutuiksi Mika Wickströmin vetävässä nuortenromaanissa Meidän jengin Zlatan.

Tykittäjät tykittää, muista märkä läntti jää! kuuluu huuto, kun Tykittäjät pelaa paikastaan jalkapallon Valiosarjassa. Näytön paikka on kova, sillä joukkue on poikien itsensä perustama eikä tuoreella jengillä ole vielä sijoituksia. Maalitykki Karri on usein pääroolissa kentällä ja se on pantu merkille. Kun ikäkauden parhaita pelaajia katsastetaan, Karrille tarjoillaan jo soolouraa. Mainetta niittää myös poikien bändi Karria & Arsenikkia, jonka kuutamokeikka maauimalassa saa tuhansia tykkääjiä YouTubessa. Karrin fanijoukko kentän laidalla kasvaa ja soolot pitenevät.

Mika Wickström tietää mistä kirjoittaa, sillä hän pelaa itse jalkapalloa FC Kynässä ja FC Zoomissa. Wickström on tunnettu sekä nuortenkirjailijana että urheilukirjoistaan. Hän on saanut nuortenkirjoistaan Pertsa ja Kilu -palkinnon (2008) ja Vuoden urheilukirja -palkinnon romaanistaan Kunniakierros (1998).

Meidän jengin Zlatan ja pitkä soolo

Meidän jengin Zlatan - matkalla maineeseen