Me teemme huomisen : Visio2025 : kirja huomispäivän kulutusarvojen seuraajille, tulevaisuuden valloittajille

Kirja huomispäivän kulutusarvojen seuraajille, tulevaisuuden valloittajille. Me teemme huomisen kertoo Suomen markkinoiden mahdollisuuksista nykynuorten arvojen näkökulmasta. Rohkeus, kirkas ajattelu ja vahva kulutusarvojen tutkimustieto tekevät kirjasta ajankohtaisen strategisen johtajan sparrauskirjan kaikille, jotka miettivät tuotteiden ja palveluiden tuotteistusta tai tuotteiden jakelu- ja tuotantomalleja tulevina vuosikymmeninä. Kirja avaa ovia historiasta nykytilanteeseen ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin. Kirjoittaja, mainostoimistoyrittäjä ja planner Riikka Merisalo on toiminut työuransa aikana noin 350 eri kokoisen, eri toimialoilla ja eri kokoisilla markkinoilla operoivan asiakasyrityksen kanssa.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Älä syötä ruokahukkaa: Näin käytät tähteet, säästät rahaa ja pelastat maapallon

Ketola, Juha; Kortesuo, Katleena; Sairanen, Mikko