Lontoon kuninkaalliset kanit - Suuri timanttijahti

Elämä on seikkailu. Kaikki on maailmassa mahdollista, kun on tahtoa ja onnea, mehevä porkkana, tarkka nenä ja ripaus hullunrohkeutta! Maailman suurin ja kaunein timantti on varastettu Buckinghamin palatsista aivan kuningattaren nenän edestä! Sulo ja urheat Lontoon kuninkaalliset kanit tekevät kaikkensa palauttaakseen Siperian timantin omistajalleen. Venäjän parhaimmat terävähampaiset minkkiagentit ovat Lontoossa. Onko niillä jotain tekemistä varkauden kanssa? Mikään ei kuitenkaan ole aivan sitä miltä näyttää ja Kuninkaalliset kanit huomaavat tarvitsevansa apua vanhalta ystävältään ratkaistakseen arvoituksen… Hobitti, Ruohometsän kansa ja Fantastic Mr. Fox yhdistyvät tässä hurmaavassa sadussa, joka todistaa, että pienin kani voi olla suurin sankari. Kirjan on kuvittanut Kate Hindley. Kirjailijoista: Santa Montefioren kirjoja on käännetty 20 kielelle ja niitä on myyty yli 4 miljoonaa kappaletta Englannissa ja Euroopassa. Simon Sebag Montefioren palkittuja menestyskirjoja on julkaistu 48 kielellä.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Lontoon kuninkaalliset kanit

Montefiore, Simon; Sebag Montefiore Santa