Levottomat aivot: ADHD ja Asperger vahvuuksina

Yliaktiivisuutta, oppimisvaikeuksia, käytöshäiriöitä, sosiaalista kömpelyyttä. Positiivista impulsiivisuutta, kekseliäisyyttä ja jatkuvaa seikkailua. Elämä levottoman ihmisen kanssa on rasittavaa, mutta myös hauskaa. Käytännönläheinen selviytymis- ja valmennusopas auttaa elämään hyvää arkea neurologisen oireyhtymän kanssa.

Miten ylivilkkaus ja keskittymisvaikeudet työstetään vahvuudeksi? Millaista tukea erityislapsi voi saada koulunkäyntiin? Miten käytöshäiriöitä hoidetaan neuropsykiatrisen valmennuksen keinoin?

Mervi Juusolalla on taito yhdistää vankkaan asiatietoon paljolti omakohtaisesta kokemuksesta kumpuavat elämänmakuiset tarinat. Tämä kirja tarjoaa käytännön eväitä haastavien lasten vanhemmille ja kasvatusalan ammattilaisille sekä ratkaisuja nuorille ja aikuisille, joilla on vaikeuksia arjen hallinnassa.

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 1. painos

Mitä minä teen tämän lapsen kanssa? : haastavan lapsen kasvatus / Janne Viljamaa

Viljamaa, Janne

Mitä minä teen tämän lapsen kanssa? : haastavan lapsen kasvatus