Kunnossapito- ja muutostyöt : osakkaan opas

Jokaisessa huoneistossa tulee jossain vaiheessa tarve tehdä parannuksia ja muutoksia. Tämän oppaan tarkoituksena on tuoda esille keskeisiä asioita, jotka osakkaan on remonttia suunnitellessaan syytä selvittää. Opas toimii muistilistana paitsi muutostyöhön ryhtyvälle osakkaalle, myös taloyhtiölle ja isännöitsijälle. Oppaaseen on koottu remontin suunnittelussa ja toteuttamisessa huomioitavia hallinnollisia ja käytännön seikkoja. Oppaassa on huomioitu oikeusministeriön, Kiinteistöliiton, Isännöintiliiton ja Kuluttajaliiton laatima ohje osakkaiden ilmoitusvelvollisuudesta ja ilmoituksen käsittelystä perittävistä maksuista. Oppaan lopussa on mallitäytetty ilmoitus huoneiston kunnossa­pito- ja muutostyöstä (remontti-ilmoitus).

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.