Kun ei suju - Selviytymisopas haastaviin asiakastilanteisiin

    Kun ei suju - Selviytymisopas haastaviin asiakastilanteisiin / Jaana Kivinummi, Saija Alatupa

    Joskus asiakkaan kanssa ei mikään tunnu luonnistuvan. Mistä silloin pohjimmiltaan on kyse? Mitä yhteistyön parantamiseksi on tehtävissä? Millaisia vuorovaikutuksen ansoja ihmissuhdetyöhön sisältyy ja miten ne voisi välttää? Miltei kaikkien alojen ammattilaiset ja työryhmät kohtaavat asiakkaita, joiden tilanteet ovat monin tavoin haastavia. Toivoa antaa tieto, että ongelmien taustalla on aina jokin syy, johon usein myös pystyy vaikuttamaan. Oikein työvälinein voidaan saavuttaa tuloksia myös vaikeissa, monimuotoisissa ja alati vaihtuvissa asiakastilanteissa. Kirja pureutuu asiakastyön sujumattomuuden taustatekijöihin ja muodostaa kattavan tietopaketin ja keinokokoelman, josta voi poimia ideoita omaan työhön. Kirjan tehtävien avulla voi tarkastella niin asiakkaan käyttäytymistä kuin omaa toimintaansa ja päästä ratkaisujen jäljille. Teos on helppokäyttöinen opas hankaliin asiakastilanteisiin, mutta sitä voi soveltaa kaikkialla, missä toimitaan ihmisten kanssa ja halutaan kehittää toimivampia työskentelymalleja.

    asiakassuhde vuorovaikutus asiakastyö haasteet ongelmat vaaratilanteet selviytyminen asiakkaat käyttäytyminen poikkeava käyttäytyminen ihmissuhdetyö

    PS-kustannus 1.painos
    FIN EISBN:9789524517539

    Kiinnostaisiko myös...