Konflikti päivässä : kulttuuri ratkaisee yrityksen kohtalon

Mikä on muutosälykäs organisaatio? Millainen yrityskulttuuri luo menestystä? Mitä jos konfliktointi on ratkaisu kaivattuun ketteryyteen ja kasvuloikkaan?

Muutosvauhti kiihtyy ja toimialat ryskyvät. Perinteinen tapa ajatella organisaatioita, strategiaa ja kommunikaatiota ei toimi. Rytmihäiriön maailmassa staattinen tapa luoda strategiaa ei tuo menestystä enää huomenna. Nopeassa muutoksessa yrityskulttuurin rooli kasvaa. Siksi on välttämätöntä luoda yrityskulttuuri, joka kykenee haastamaan yrityksen tavat toimia. Konfliktien välttämisen sijaan yritysten pitää oppia rakentamaan itsensä haastamisen kulttuuri, joka auttaa niin yksilöitä, tiimejä kuin koko organisaatiotakin kehittymään. Tulevaisuuden menestys luodaan vain haastamalla tämän päivän käsitykset.

Alma Talent 1. painos

Muutosvoimaa: tutkimusmatka moderniin muutosjohtamiseen

Piha, Kirsi; Sutinen, Mika

Koordinaatiokaaos

Turunen, Ari; Nyman, Ran; Tikka, Ari

Koordinaatiokaaos ja miten se kellistetään pelottomalla johtajuudella

Nyman, Ran; Tikka, Ari; Turunen, Ari

Kulttuuristrategia : rakenna yrityskulttuuri, jota työntekijät, asiakkaat ja omistajat rakastavat

Rossi, Asta

Juppi, hippi vai punkkari : mitä tapahtuu huomenna konsultille?

Piha, Kirsi; Iivari, Saara; Tuominen, Taru