Kohta voi vähän kirpaista: Nuoren lääkärin salaiset päiväkirjat

Elämän ja kuoleman kysymykset. Jatkuva ihmisruumiin eritteiden tsunami. Surkeammat tienestit kuin sairaalan pysäköintimittarilla. 97 tunnin työviikko ja hei hei ystävät ja vapaa-aika. Sellaista on nuoren lääkärin elämä.

Nämä salaiset päiväkirjamerkinnät on raapustettu keskellä sairaalan hektistä arkea. Ne tuovat iholle todellisuuden lääkärisarjojen takana - sensuroimatta yhtäkään ällöttävää yksityiskohtaa tai potilaiden älynväläystä.

Päiväkirja paljastaa kaiken mitä olet halunnut tietää sairaalaelämästä - ja enemmän kuin muutaman asian, jotka olisit voinut jättää väliinkin. Ja kyllä, sen lukeminen voi vähän kirpaista.

Adam Kay on brittiläinen koomikko ja komediakäsikirjoittaja, jonka vanhemmat eivät ole vieläkään antaneet hänelle anteeksi sitä, että hän lopetti lääkärintyönsä. Kohta voi vähän kirpaista on Kayn ensimmäinen kirja, ja se on ollut valtaisa menestys: sen käännösoikeudet on myyty yli 20 maahan, Britanniassa sitä on myyty yli miljoona kappaletta, se on Sunday Timesin bestseller-listan ykkönen ja vuoden huumorikirja, ja se on voittanut Briteissä useita kirjakauppojen palkintoja. Kay on muokkaamassa kirjaa kahdeksanosaiseksi BBC:n komediadraamaksi.

Art House Oy 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda