Kielletty ja ihana / Rakkauden kaunis kieli

Kielletty ja ihana Onko sallittua ihastua liian komeaan ensihoitaja Hamish Gibsoniin, jos tämä on parhaan ystävän veli ja kämppis seuraavat kaksi kuukautta? Ei, teho-osaston sairaanhoitaja Lola Fraser päättää! Mutta yhteistyössä sydäntä raastavan tapauksen parissa paineet kasvavat, ja pian myös kiusaus irrottaa ajatukset työasioista keinolla millä hyvänsä. Yksi kuuma yöhän siihen vain tarvitaan... niinhän? Rakkauden kaunis kieli Puhekyvyn äkillinen menetys tuo aivan uuden rasitteen tohtori Andy Gallagherin rakoilevaan avioliittoon yleislääkäri Lucyn kanssa. Sitten, ensimmäisten lumihiutaleiden jo leijuessa ilmassa, Andy oivaltaa, mikä on tärkeintä: vaimo on saatava takaisin. Mutta ilman sanoja se on vaikeaa - ja Andy tarvitsee joulun ihmeen saadakseen Lucyn ymmärtämään hänen tunteidensa syvyyden...

Hetken ihme / Paras voittakoon

Anderson, Caroline; Andrews, Amy