Julki- ja piilonarsismi: Toipumismenetelmiä narsistille ja uhrille

Narsismi on paitsi persoonallisuushäiriö myös lukuisten piirteiden kirjo, joka koskettaa eriasteisesti meitä kaikkia. Kun julkinarsistin itsekeskeisyys ja röyhkeys on avointa, piilonarsistinen uhri kätkee vihansa ja salakavaluutensa valheellisen mielistelyn taakse. Molemmat heistä ovat etääntyneet aidosta itsestä ja etsivät syytä ongelmiinsa muista ihmisistä. Kaikki narsismin uhrit eivät ole kuitenkaan piilonarsisteja. Julki- ja piilonarsismi - toipumismenetelmiä narsistille ja uhrille piirtää selvän kuvan narsismin syistä, seurauksista ja toipumistyökaluista. Kirjan kumouksellinen sisältö puhuttelee jokaista lukijaa, sillä terveen narsismin ylläpitäminen on meille kaikille elämänpituinen tehtävä. Kirjasta on julkaistu viisi printtipainosta vv. 2011 - 2014 nimellä Narsismin tiedostaminen. Paula Salomaa on filosofian lisensiaatti ja vuorovaikutuksen tutkija. Häneltä on aiemmin ilmestynyt viisi muuta tietokirjaa.

PaolaS Oy 1. painos

Mindfulness työssä : tietoinen läsnäolo vapauttaa onnistumaan

Wihuri, Antti-Juhani

Mindfulness työssä : tietoinen läsnäolo vapauttaa onnistumaan