Johdatko laadukkaasti? ISO 9004:2009 : itsearvioinnin työkirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Täydennetty arviointitaulukolla. Saatavilla painettuna ja e-kirjana sekä suomeksi että englanniksi.

Tämä kirja sopii silloin, kun organisaatio haluaa kehittää johtamistaan, jossa kaikkien sidosryhmien tarpeet ja odotukset täytetään ja jonka avulla organisaatio kokonaisuudessaan kehittyy jatkuvasti.

Kirja on tarkoitettu itsearviointiin osallistuvien oppi- ja työkirjaksi. Tässä kirjassa arvioitavat aiheet ja niihin liittyvät käytännön esimerkit on valittu ISO 9004:2009 -standardia käyttämällä.

Kirjan aukeaman oikealla sivulla kuvataan niitä johtamisen periaatteita, joilla organisaatio pyrkii laadukkaaseen johtamiseen ja toimintaan ja sitä kautta menestykseen.

Esimerkit keskinkertaisesti ja hyvin johdetusta organisaation toiminnan eroista valaisevat, mitä ISO 9004 -standardin eri kohtiin voi sisältyä.

Kirja, kysymykset ja itsearviointi soveltuvat organisaation kehittämistyökaluksi ja koulutusmateriaaliksi, vaikka organisaatio ei ottaisikaan ISO 9004 -standardia syvällisempään käyttöön.

Kirja myös osoittaa, miten standardit ISO 9004:2009 ja ISO 9001:2008 täydentävät toisiaan.

Lisätietoja:
Kirjaesittely.pdf
Kirja-arvioita.pdf
Arviointilomake
Oppaiden etusivu.pdf

The book in English:
What is the Quality of Your Management? - ISO 90042009

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Balanced scorecard -mittaristo : 35 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : itsearvioinnin työkirja

Tuominen, Kari

Euroopan laatupalkintomalli yrityksille itsearvioinnin käsikirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Tuominen, Kari

Johdatko laadukkaasti? : ISO 9004:2000 : itsearvioinnin työkirja : 28 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Moisio, Jussi

Pidä asiakaslupaukset ja ole uskottava : ISO 9001:2000 : itsearvioinnin työkirja : 57 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjän keskinkertaisista?

Moisio, Jussi

Miten luoda yhteiskuntavastuusta asiantuntijan kilpailuetu : itsearvioinnin työkirja : 21 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia