Järven neito: The Witcher - Noituri 7

Seitsemäs Noituri-fantasiaromaani!

Cirin, Geraltin ja Yenneferin tarina päättyy.

Rakastetun, vivahteikkaan fantasiasaagan seitsemäs osa päättää pitkän tarinan prinsessa Ciristä, josta ennustuksen mukaan riippuu maailman kohtalo.

Ciri ja hänen "ottovanhempansa" ovat ajautuneet kukin omalle taholleen. Yennefer on joutunut vangiksi, kun taas Geralt viettää mukavasti talvea Toussaintin satuvaltakunnassa, jossa velho Fringilla viettelee häntä. Ciri puolestaan on karannut vainoajiltaan Pääskytornin portaalista rinnakkaismaailmaan haltioiden asuttamalle saarelle ja pakotetaan vapautensa lunnaina kuningas Oberonin lapsen äidiksi. Pääseekö Ciri pakoon ja Yenneferin avuksi ennen kuin on liian myöhäistä?

Noituri -fantasiasarjan osat ovat: 1. Viimeinen toivomus, 2. Kohtalon miekka, 3. Haltiain verta, 4. Halveksunnan aika, 5. Tulikaste, 6. Pääskytorni, 7. Järven neito

WSOY 1. painos

Järven neito