Jäänmurtaja Snow ja matka Pohjoisnavalle

Valtaisa suurhanke Aetherloop on edennyt Norjasta pohjoisnavalle aina maapallon pohjoisimpaan kolkkaan asti. Yli neljäntuhannen metrin syvyydessä hitsaajasukeltajien valot loistavat kirkkaina niiden liittäessä suuria teräselementtejä toisiinsa. Sukeltaja Rovi on valittu mukaan tehtävään uurastamaan osana valiojoukkoa, kunnes jotakin yllättävää tapahtuu... Sukeltaja Rovin hitsauslaite sammuu. Hän lähtee tutkimaan, mitä tapahtui. Yhtäkkiä voimakas virtaus vie hänet mukanaan. Meren pinnalla oleva sukeltajien tukiasema Athena 8 huomaa Rovin kadonneen Amundsenin tasanteella. Jäänmurtaja Snow on Suomenlahdella jäänmurrossa, kun hän saa tiedon Rovin katoamisesta. Snow’ta tarvitaan, eikä aikaa ole paljoa. Ehtiikö Snow pohjoisnavalle pelastamaan Sukeltaja Rovin? Jäänmurtaja Snow ja matka Pohjoisnavalle on Snow’sta ja hänen ystävistään kertovan lastenkirjasarjan kuudes osa. Jäänmurtaja Snow -lastenkirjasarja vie niin lapset kuin aikuisetkin jännittäviin seikkailuihin talviselle merelle.

POB Production 2. painos

Jäänmurtaja Snow ja matka Pohjoisnavalle