Intohimona brändit: Kolme vuosikymmentä brändien parissa

Kirja, joka kuuluu jokaisen toimitusjohtajan pöydälle

Tällaista kirjaa on odotettu! Näyttävän uran suurten ketjuyritysten johdossa ja hallituksissa Suomessa ja Ruotsissa tehnyt Marina Vahtola avaa uudessa kirjassaan käytännönläheisesti ja havainnollisesti 20 keskeistä tekijää, jotka ratkaisevat menestyvän brändin rakentamisessa. Kirja osoittaa brändiosaamisen arvon ja hyödyt tavalla, jonka ansiosta sen paikka on jokaisen menestykseen tähtäävän yritysjohtajan pöydällä.

Brändi-sana liitetään Suomessa yhä usein visuaaliseen mainontaan, vaikka se todellisuudessa on koko yrityksen keskeisen strategisen liiketoiminnan ydintä. Brändien menestyksellinen rakentaminen edellyttää vahvaa liiketoimintaosaamista sekä ennen kaikkea liiketoiminnan ymmärrystä - siksi se on ylimmän yritysjohdon tehtävä.

Intohimona brändit tuo vahvasti esille menestyvien brändien liiketaloudellisen merkityksen yritysjohdon ja omistajien kannalta. Vahtola kuvaa kirjassaan Suomen yritysmaailman muutoksia vuosikymmenien aikana ja kertoo vahvojen brändien rakentamisesta.

Docendo 1. painos

Intohimona brändit

Vahtola, Marina

Facebook-markkinointi : käytännön opas