Digimakupaloja : 100 päivää online-dialogia Fazerilla

    Digimakupaloja : 100 päivää online-dialogia Fazerilla / Kati Sulin

    Sukella digitaalisen median maailmaan! Harva enää kyseenalaistaa verkkoviestintää tai digitaalista markkinointia. Uuden toimintaympäristön hyödyntämiseen vain on niin monia tapoja: ihmetellään, päivitellään ja seurataan sivusta tai valjastetaan koko arsenaali valloittamaan uusia digitaalisia areenoita liiketoiminnan kannalta tärkeiden sidosryhmien tavoittamiseen. Digimakupaloja 100 päivää online-dialogia Fazerilla tarjoaa näköaloja niihin haasteisiin, joita online-dialogin johtaja päivittäin kohtaa uuden viestintäkulttuurin jalkautuksessa ja tarjoaa oivalluksia, vertaistukea ja suussa sulavia makupaloja niin viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille. Päivänkirjanomaisesti kirjoitetussa Digimakupaloja kirjassaan Sulin pohdiskelee viestinnän digitalisoitumista kahdesta näkökulmasta: miksi verkkoviestintään ja sosiaaliseen mediaan pitäisi yrityksen viestinnän ja markkinoinnin näkökulmasta panostaa ja miten yrityksen sisäinen organisoituminen tulisi järjestää. Miten Suomen arvostetuin brändi sen tekee?

    Karl Fazer Ellibs viestintäkulttuuri muutos organisaatioviestintä verkostot yritykset sosiaalinen media viestintä Twitter Facebook YouTube Internet mobiilipalvelut brändit

    Talentum
    FIN EISBN:9789521417320

    Kiinnostaisiko myös...