Asioita jotka huomaa vasta kun hidastaa. Miten tavoittaa mielenrauha kiireen keskellä?

Maailma on nopea liikkeissään, mutta se ei tarkoita että meidänkin pitäisi olla. Mindfulness-bestsellerissään Haemin Sunim tarjoaa tienviittoja kohti rauhallista mieltä ja tasapainoa maailmassa, joka päivittäin asettaa meille kohtuuttomia vaatimuksia. Haemin Sunim kuvaa länsimaista yhteiskuntaa ja elämää oman kokemuksensa kautta. Hän onnistuu olemaan samaan aikaan sekä syvällinen että arkinen, yksinkertainen että oivaltava – jokainen luku tuntuu keskustelulta hyvän ja viisaan ystävän kanssa. Kahdeksan lyhyttä lukua kattavat muun muassa levon, rakkauden, ihmissuhteet ja henkisyyden – niin tiiviisti, että kiireisinkin lukija ehtii tarttua niihin Asioita jotka huomaa vasta kun hidastaa on myynyt Koreassa yli kolme miljoonaa kappaletta ja sen käännösoikeudet on myyty kahteenkymmeneen maahan. Se ilmestyi Yhdysvalloissa helmikuussa 2017 ja nousi samantien myydyimpien kirjojen listalle.

Haemin Sunim on Bostonissa ja Kaliforniassa opiskellut korealaissyntyinen uskontotieteilijä ja buddhalainen munkki. Hän toivoo, että Asioita jotka huomaa vasta kun hidastaa auttaa lukijaa löytämään oman viisaamman ja ystävällisemmän puolensa.

Aula & Co 1. painos
FIN EISBN: 9789527190852

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.