Asiantuntijayrittäjän liiketoimintaprosessit - EFQM 2010 itsearvioinnin työkirja : 38 hyvää kysymystä ja esimekkiparia

Päivitetty EFQM 2010 mukaiseksi. Konsultit Olli ja Sami omistavat kumpikin yhden miehen konsulttiyrityksen. Kumpikin heistä pärjää ammatissaan, mutta heidän suhtautumisensa erilaisiin asioihin ja tapansa toimia poikkeavat merkittävästi.

ð-Kirja kuvaa esimerkkien avulla Ollin ja Samin tapaa toimia ja ajatella liiketoimintansa eri prosesseissa: tulevaisuuden suunnitteluprosessia, resurssien suunnitteluprosessia, tuotekehitysprosessia, myyntiprosessia, tutkimustoimeksiantoa, kehitystoimeksiantoa ja koulutustoimeksiantoa.

Samin esimerkit täyttävät ISO 9001-vaatimukset ja voit samalla oppia standardin käyttämällä sitä rinnan tämän kirjan kanssa.

"Summana voin sanoa kirjan olevan silmiä avaava teos, pienyrittäjän perusteos. Kannattaa lukea ennen kuin käy köpelösti. Mielenkiintoinen lukuhetki. " Herkko Pesonen, liikkeenjohdon konsultti, laatuvalmentaja.

Liittyvät kirjat: painettu: 9525583767, Managing Processes in your Professional Service Enterprise: 952-5583-92-9, e-kirja: 978-952-228-946-9, Asiantuntijayrittäjän liiketoimintaprosessit pähkinässä: e-kirja: 978-952-228-161-6

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Pidä asiakaslupaukset ja ole uskottava : ISO 9001:2000 : itsearvioinnin työkirja : 57 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjän keskinkertaisista?

Moisio, Jussi

Johdatko laadukkaasti? : ISO 9004:2000 : itsearvioinnin työkirja : 28 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Moisio, Jussi

Henkilöstön hyvinvointi pähkinässä : EFQM 3e

Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e

Tuominen, Kari