Asiakkaan aikakausi : rohkeus + rakkaus = raha

    Asiakkaan aikakausi : rohkeus + rakkaus = raha / Janne Löytänä, Kari Korkiakoski

    Asiakaskokemuksen johtaminen on strateginen valinta; mahdollisuus aikakaudella, kun muut kilpailukeinot ovat murentuneet. Asiakaskokemus lopulta lunastaa brändin ja rakentaa menestyksen.
    Asiakkaan aikakausi avaa asiakaskokemuksen kätketyn potentiaalin ja kuvaa keinoja uudenlaisen johtamisen, mittaamisen ja yrityskulttuurin juurruttamiseen. Tarvittavan teorian lisäksi mukana on paljon konkreettisia malleja ja case-esimerkkejä edelläkävijöiltä kuten Kone, TDC, Marimekko, Lexus, Omasairaala, Laakkonen, Fondia, Oriflame, Maestro ja Fonecta. Kirja antaa lukijalleen paitsi ajatuksia ja ideoita, myös rohkeutta.
    Kirja on suunnattu yritysten asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille. Kirja sopii myös oppikirjaksi

    asiakaskokemus asiakkuudenhallinta mittarit asiakaslähtöisyys yrityskulttuuri yritysstrategiat johtaminen kilpailuetu asiakkaat kohtaaminen

    Talentum 1.painos
    FIN EISBN:9789521418907

    Kiinnostaisiko myös...