Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

    Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen / Janne Löytänä, Katleena Kortesuo

    Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. Asiakaskokemus ja sen johtaminen lähtevät ajatuksesta siirtää asiakkaat aidosti yrityksen toiminnan keskiöön ja luoda heille merkityksellisiä kokemuksia. Kun yritys maksimoi asiakkaille tuottamansa arvon, se maksimoi myös oman tuottonsa. Tämä kirja on poikkileikkaus asiakaskokemuksen johtamisesta. Se sisältää väittämiä, faktoja, mielipiteitä ja konkreettisia esimerkkejä edelläkävijäyritysten tavoista johtaa asiakaskokemusta. Näkemyksiään asiakaskokemuksesta valottavat kokeneet suomalaiset yritysmaailman vaikuttajat Ikeasta, TeliaSonerasta, Tapiolasta, Viking Linesta, Alkosta, Management Eventsista, Bob Helsingistä, TDC:stä ja Finnairista. Kirjassa on esimerkkejä asiakaskokemuksen johtamisesta myös kansainvälisistä yrityksistä, kuten Amazon, O2, Zappos, American Express ja Walmart.

    asiakaslähtöisyys asiakkaat kokemukset yritykset asiakkuudenhallinta johtaminen asiakkuus johtaminen

    Talentum
    FIN EISBN:9789521416866

    Kiinnostaisiko myös...