Archie Greene ja korpin loitsu

Archie Greene ja Alkemistien kerho ovat kirjoittaneet uudelleen kirjojen maagisia loitsuja, mutta joku yrittää käyttää loitsujen voimaa synkkiin tarkoituksiin. Museon vanhimpien pahimmat pelot ovat käyneet toteen: Musta Liekki on roihahtamassa, ja se voidaan pysäyttää ainoastaan selvittämällä Fabian Greyn ennustus.

Archie lupaa auttaa - mutta miten hän itse liittyy ennustukseen? Entä keneltä ovat peräisin mystiset viestit, joiden allekirjoittajana on F. G. ja joissa on korpin merkki? Archien on selvitettävä kohtalonsa, suojeltava ystäviään ja pelastettava oikea taikuus.

Archie Greene ja korpin loitsu on Archie Greene -trilogian päätösosa.

D. D. Everest (oik. Des Dearlove) on tunnettu brittiläinen taloustoimittaja ja kirjailija. Archie Greene on hänen ensimmäinen lastenkirjasarjansa.

Art House Oy 1. painos

Archie Greene ja korpin loitsu