10 syytä tuhota kaikki sometilit nyt (äänikirja)

Yhdysvaltalainen teknologiaguru Jaron Lanier väittää, että onnellisen elämän avaimet löytyvät, kun ihminen sulkee kaikki sosiaalisen median tilinsä lopullisesti. Sosiaalinen media tekee meistä surullisia, vihaisia, pelokkaita ja eristäytyneitä ja vääristää empatiakykyämme.10 syytä tuhota kaikki sometilit nyt pureutuu sosiaalisen median toimintamekanismeihin. Historian menestyksekkäimmät yritykset seuraavat herkeämättä elämäämme, manipuloivat ja synnyttävät meissä riippuvuuksia, syövät kallisarvoista aikaamme. Viiltävän älykäs ja viihdyttävä kirja pakottaa meidät tarkastelemaan omaa suhdettamme someen ja kysyy, mistä olemme valmiita luopumaan vapauden vuoksi.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.