Uraäidin selviytymisopas : tarinoita ruuhkavuosien kuningattarilta (äänikirja)

Into työhön ei lopu lasten saamiseen, mutta perheen kasvaessa herää kysymys, miten olla hyvä vanhempi ja samalla tavoitella unelmia työelämässä. Uraäidin selviytymisoppaassa yhdeksän menestyvää suomalaisnaista kertoo vaativan työn ja perheen onnistuneesta yhdistämisestä. Kirjan äidit kokevat olevansa hyviä äitejä, sillä onnistuessaan jakamaan aikansa perheen ja työn välillä he ovat lapsilleen paremmin läsnä ja kukoistavat töissä. Äitien kertomuksia täydentävät kirjassa eri alojen asiantuntijat, jotka kannustavat pitämään itsestä huolta: on tärkeää saada riittävästi unta, liikuntaa ja terveellistä ravintoa. Omia arvoja on syytä pohtia ajoissa sekä miettiä, miten luovia syyllisyyden ja stressin aiheuttamissa paineissa. Kun asiat järjestyvät mahdottominakin päivinä, ruuhkavuosien kuningattaret kokevat syvää onnellisuutta. Kirjassa he jakavat parhaat ajankäyttövinkkinsä ja kannustavat romuttamaan superäitimyytin. Kuka edes haluaa olla täydellinen? Kirjan uraäitejä ovat Mervi Airaksinen, Helene Auramo, Maija Itkonen, Maria Kelter, Anne Kuutio, Vappu Pimiä, Marjut Rahkola, Marianne Saarikko-Janson ja Henna Salonius.

Uraäidin selviytymisopas : tarinoita ruuhkavuosien kuningattarilta

Erkko, Anni

Tasa-arvo. Nyt!

Gates, Melinda