Operaatio Banana Split - (Johnny & Bantzo) (äänikirja)

Johnny ja Bantzo saavat vaativan poliisitehtävän vähälti poikkeuksellisten poliisiominaisuuksiensa ja paljolti epäpoliisimaisen säteilynsä takia. Heidän on perustettava peiteyritys, jota käytetään Pietarin mafian rahanpesurahojen kaappaamiseen yhteistyössä Pietarin poliisin kanssa. Ylimmän poliisijohdon mielestä Johnny ja Bantzo ovat oikeat miehet junailemaan lain harmaalla vyöhykkeellä liikkuvan operaation, varsinkin kun he ovat samalla otollisia syntipukkeja, mikäli hanke epäonnistuu.

Etsiväkaksikko saa avukseen Suomen ainoan tummaihoisen poliisin ja uskottavuuden vuoksi mukaan otetaan vielä takuumies, jonka synnynnäinen ketkumaisuus haihduttaa itärikollisten viimeisetkin epäilyt. Operaatio Banana split on valmis käynnistymään, mutta sen lopputulos on yllätys sekä poliisijohdolle, veroviranomaisille että Johnnylle ja Bantzolle.

Lind & Co AB 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda