My Little Pony - Ponyvillen Mysteeri - Ruosteisen hevosenkengän arvoitus (äänikirja)

Lähde mukaan Söpöysmerkkiklubin kolmanteen mysteeriin, jossa pitää ratkaista ruosteisen hevosenkengän arvoitus!

Scootaloo, Apple Bloom ja Sweetie Belle ovat viettäneet paljon aikaa uuden ystävänsä Lilymoonin aavemaisessa kotitalossa Hevosenkenkäkukkulalla. Eräänä iltana Scootaloo oikeasti näkee Olden Ponyn - joka on muinaisponin haamu Rainbow Dashin kauhutarinassa. Scootaloo pelkää, että jokaponi pitää häntä turhan säikkynä, mutta hän ei saa nukuttua peloltaan. Scootaloo tarvitsee ystävänsä apuun selvittääkseen Olden Ponyn ja ruosteisen hevosenkengän salaisuuden... ja äkkiä sittenkin.

Nuoremmillekin lukijoille sopivat aavemaiset mysteeritarinat vetoavat takuulla kaikkiin My Little Pony -faneihin - niin tyttöihin kuin poikiin.

Lue ne kaikki!

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi