Kalle Päätalo - Kirjailijan elämä - osa 2 (äänikirja)

Päätalo palaa Kainuusta Tampereelle päättäen ryhtyä kirjailijaksi. Avioliiton ulkopuolinen lapsi syntyy, ja avioero on tosiasia. Vastoinkäymisten jälkeen onni kääntyy kuitenkin, ja Päätalon uskomattoman tuottelias kirjailijaura lähtee käyntiin. Päätalon kirjoissa kuvataan kaunistelematta suomalaisen miehen elämää, mutta niissä voidaan myös antaa takaisin tai värittää totuutta. Uudesta rakkaudesta huolimatta Päätalon naisseikkailut jatkuvat. Rakennusmestarin työstä tulee lähtöpassit, ja terveys reistailee. Vaikka kriitikot eivät aina arvosta Päätalon tuotantoa, lukijat tekevät niin ja kirjat myyvät lopulta miljoonia kappaleita. 17 000 sivua romaanikirjallisuutta kirjoittanut Päätalo nousee lopulta Suomen luetuimmaksi kirjailijaksi.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.