Aikaansaamisen taika : näin johdat itseäsi (äänikirja)

Aikaansaaminen tuo iloa ja energiaa tekemiseen! o Tuntuuko alkuun pääseminen ylivoimaiselta? o Onko selkeiden tavoitteiden asettaminen vaikeaa? o Miten aika riittää kaikkiin tärkeisiin asioihin? o Kuinka saada asioita aikaan niin työssä kuin vapaa-ajalla? Aikaansaamisen taidot tehostavat ajankäyttöä ja synnyttävät mielihyvää ja energiaa. Asioiden etenemisen myötä itseluottamus ja -arvostus kasvavat. Itsensä johtamisen taidot ovat tarpeen nykyajan työelämässä, ja erityisen arvokkaita ne ovat kaikille niille, joiden työ edellyttää itsenäistä suunnittelua ja oman työskentelyn ohjaamista. Aikaansaamisen taika innostaa asettamaan konkreettisia ja mielekkäitä tavoitteita sekä etenemään niitä kohti suunnitelmallisesti, askel kerrallaan ja omiin vahvuuksiin keskittyen. Kirja auttaa ohjaamaan ajatuksia ja tunteita sekä kartoittamaan sopivia työskentelytapoja. Kiinnostavien tapauskertomusten ja konkreettisten harjoitusten siivittämänä Aikaansaamisen taika sopii hyödynnettäväksi niin työssä kuin vapaa-ajallakin.

Atena Kustannus Oy 1. painos

Aikaansaamisen taika : näin johdat itseäsi

Pihlaja, Satu

Valinnan paikka : näin teet parempia päätöksiä