72h

Kapinahenkinen entinen poliisi Annika Malm odottaa Arlandan lentokentällä Turkuun lähtevää konetta. Vieressä istunut mies unohtaa puhelimensa pöydälle. Puhelin soi. Annika vastaa. Maailma pysähtyy. Ajojahti alkaa. Vain kolmeen jäätävän kylmään tammikuun vuorokauteen keskittyvä tarina etenee lähes tunti tunnilta ja huipentuu pieneen norjalaiskylään - ja todelliseen infernoon. Annika Malm -trilogian toinen osa rikkoo perinteisen dekkariviihteen totutut rajat. Se kiristää toimintaruuvin äärimmilleen ja murtautuu pohjoismaisen trillerigenren kuumimpaan ytimeen.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.