2 A:n kamut kykykilpailuissa (äänikirja)

Tähtiä ja tyttöenergiaa!

Uusi valloittava ja helppolukuinen kirjasarja tokaluokkalaisten tyttökavereiden elämästä.

Opettajalla on uutisia: koulussa järjestetään kykykilpailut. Ja Aino on aina halunnut laulajaksi! Rosana taas osaa tanssia, joten bestisten numero on pian valmis. Mutta Saarakin haluaa esiintyä Rosanan kanssa. Caara kirjoittaa nimensä ceellä kuin julkkikset ja aikoo värjätä tukan turkoosiksi esitykseen. Saaran mielestä Ainon biisivalinnat ovat lapsellisia. Keksitäänkö ratkaisu ennen kuin syntyy riita? Kun lavalle nousevat 2 A:n kamut, on esitys yllätyksiä täynnä.

Anna Hallava (s. 1974) on kirjailija ja ala-asteen kieltenopettaja. Hänen nuortenromaaninsa Sammakkoprinsessa (2015) oli Topelius-ehdokkaana vuonna 2016.

Emmi Jormalainen (s. 1979) on helsinkiläinen kuvittaja ja graafikko, joka on kuvittanut mm. suosittua Puluboi-sarjaa.

WSOY 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby